من همونم که یه روز می‌خواستم دریا بشم...
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 146
نویسنده : ...

صبح سه شنبه را با سلطانِ صدا، عموحسن آغاز می‌کنم. جادوی صدای شماعی‌زاده جوانه‌ی کوچک امید را در دلم می‌رویاند. شاید تلقین باشد. شاید هم نباشد. به هر حال نمی‌توانم احساسی را که از صدایش در وجودم جریان پیدا می‌کند، انکار کنم.
زنده باشی مرد!
من هر چقدر هم فرهیخته و روشنفکر شوم، تا همیشه کشته‌مرده‌ی صدا و ترانه‌هایت می‌مانم.
 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: